تعداد صفحات: کد محصول :9153 حجم فایل:1,36 MB نوع فایل :rar
دانلود نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر
کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر می باشد.دانلود نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه 6 سال و کمتر زیر می باشد
لینک دانلود:
نمونه سوال آزمون مهارت های حرفه ای آموزگاران با سابقه ۶ سال
درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم دبستان شادی گلها
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم دبستان شادی گلها
محتوای درس پژوهی آماده کلاس دوم ابتدایی شادی گلها به صورت کامل با گزارش دقیقبه قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس شادی گلها
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی آماده کلاس دوم ابتدایی شادی گلها به صورت کامل با گزارش دقیقتدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
تعیین نقش و وظایف اعضا
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم
برنامه تشکیل جلسات
جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی
طرح درس شماره یک
طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم)
فصل سوم
ارائه طرح طرس
کیفیت اجرا
باز اندیشی
فصل چهارم
طرح درس اصلاح شده ۲
فرایند درس پژوهی
ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی )
درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان برای پاکیزگی
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان برای پاکیزگی
محتوای درس پژوهی آماده کلاس دوم دبستان پاکیزگی به صورت کامل و دقیق به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهیدرس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان برای پاکیزگی
فصل اول
مقدمه:درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان برای پاکیزگی
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس پاکیزگی
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم دبستان درس هدیه های او
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم دبستان درس هدیه های او
محتوای درس پژوهی آماده پایه دوم ابتدایی هدیه های او به صورت کامل و آماده نمونه عالی و کاملبه قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس هدیه های او
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس وقت خواندن
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس وقت خواندن
در این فایل درس پژوهی آماده پایه دوم دبستان وقت خواندن بهترین نمونه تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.
محتوای درس پژوهی آماده پایه دوم دبستان وقت خواندن بهترین نمونه به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس وقت خواندن
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی آماده پایه دوم دبستان وقت خواندن بهترین نمونه تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
تعیین نقش و وظایف اعضا
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم
درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس کاردستی نرگس
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات ۳۰ صفحه
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس کاردستی نرگس
محتوای درس پژوهی هدیه های آسمانی کلاس دوم درس کاردستی نرگس بهترین نمونه موجود.به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس کاردستی نرگس
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی هدیه های آسمانی کلاس دوم درس کاردستی نرگس بهترین نمونه موجود.تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
تعیین نقش و وظایف اعضا
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم
برنامه تشکیل جلسات
جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی
طرح درس شماره یک
طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم)
درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم درس عینک معلم
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم درس عینک معلم
محتوای درس پژوهی هدیه های آسمانی پایه دوم درس عینک معلم به صورت کامل و آماده به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس عینک معلم
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی هدیه های آسمانی پایه دوم درس عینک معلم به صورت کامل و آماده تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
تعیین نقش و وظایف اعضا
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم
درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس سفره ی عمو عباس
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس سفره ی عمو عباس
محتوای درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان درس سفره ی عمو عباس به صورت کامل و آماده بهترین نمونه موجود. به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس سفره ی عمو عباس
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم دبستان درس سفره ی عمو عباس به صورت کامل و آماده بهترین نمونه موجود. تدریس
درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس جشن تولد
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی دوم دبستان درس جشن تولد
محتوای درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم ابتدایی درس جشن تولد بهترین و دقیق ترین نمونه به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس جشن تولد
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی هدیه های آسمانی دوم ابتدایی درس جشن تولد بهترین و دقیق ترین نمونه تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
درس پژوهی اجتماعی چهارم راهها در زندگی ما چه نقشی دارند
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی اجتماعی چهارم راهها در زندگی ما چه نقشی دارند
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب مطالعات اجتماعی درس راهها در زندگی ما چه نقشی دارند؟
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی مطالعات اجتماعی راهها در زندگی ما چه نقشی دارند؟ کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل تدریس
تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
تعیین نقش و وظایف اعضا
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم
برنامه تشکیل جلسات
جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی
درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم درس افطار شیرین
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی هدیه آسمانی سال دوم درس افطار شیرین
محتوای درس پژوهی هدیه های آسمانی کلاس دوم ابتدایی درس افطار شیرین بهترین نمونه موجود به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب هدیه های آسمانی درس افطار شیرین
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
درس پژوهی علوم سوم ابتدایی مهره داران
درس پژوهی علوم سوم ابتدایی مهره داران
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی علوم سوم ابتدایی مهره داران
ارزشیابی تدریس :
در مرحله اول تدریس خیلی راهکار های آموزشی و محیط مناسب بود و همچنین فراگیران پر از جنب و جوش و شادی بودند.
و در آموزش درس همکاری می نمودند ولی یکسره مشکلات خاص وجود داشت که می بایست برطرف شود کم بودن زمان آماده سازی برای درس جدید.
چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید.
تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است.
ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند.
و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
هدف کلی : آشنایی دانش آموزان با جانوران مهره دار.
اهداف جزئی :
1- آشنایی دانش آموزان با نوع پوشش جانوران مهره دار.
2- آشنایی دانش آموزان با طریقه ی تنفس جانوران مهره دار.
3- آشنایی دانش آموزان با طریقه ی تولید مثل جانوران مهره دار.
4- آشنایی دانش آموزان با محل زندگی جانوران مهره دار.
5- آشنایی دانش آموزان با تفاوت ها و شباهت های جانوران مهره دار.
6- .....
درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی تغییرات مواد
درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی تغییرات مواد
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی تغییرات مواد
محتوای درس پژوهی علوم تغییرات مواد پایه پنجم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب علوم درس تغییرات مواد
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
درس پژوهی علوم اول ابتدایی آهنربا
درس پژوهی علوم اول ابتدایی آهنربا
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی علوم اول ابتدایی آهنربا
بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
آموزگاران گروه درس پژوهی با توجه به مشاهدات و بازخورد های فراگیران در طرح درس تجدید نظر نمودند.
آنان تعدادی از موادآموزشی، فعالیت ها،سوال ها و مسایل مطرح شده یا همه ی این موارد را تغییر دادند.
تاکید آن ها اغلب برتغییر مواردی بود که در جریان کلاس درس شواهددقیقی مبنی برضرورت تغییر آنها یافت.
جلسه دوم درس پژوهی
در این جلسه تمام مراحل کامل صورت گرفت و همه ی دانش آموزان تدریس را باهم انجام دادند و هیچ گونه کم و کسری برای تدریس نبود.
تعیین امکانات مورد نیاز
- با توجه به این که این درس یک درس مهم می باشد و همچنین تفاوت های فردی که در کلاس وجود دارد.
در مدت زمان محدود و عدم یادگیری دانش آموزان و رساندن دانش آموزان به اهداف مورد نظر
- ابزارهای لازم جهت نقد و بررسی انجام گرفته
- برای تدریس هماهنگی های لازم انجام گرفت
- برای فیلمبرداری از صحنه ی تدریس دوربین فیلمبرداری فراهم گردید.
- تدریس با حضور همکاران محترم رئیس گروه و دبیر گروه و... توسط مجری گروه انجام پذیرفت.
و پس از مشاهده از طریق فیلمبرداری از مراحل تدریس و بررسی مجدد و بادداشت برداری.
در حین تدریس از فعالیت های یادگیری و یاددهی و کنش های متقابل بین معلم و دانش آموز پرداخته شد.
و در پایان نقاط ضعف و قوت به بحث گذاشته شد.
درس پژوهی علوم تجربی پایه سوم ابتدایی درس انرژی
درس پژوهی علوم تجربی پایه سوم ابتدایی درس انرژی
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی علوم تجربی پایه سوم ابتدایی درس انرژی
چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید.
تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد.
در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند.
و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد.
جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
مشكلات در آموزش دانش آموزان دير آموز
كمبود وسايل كمك آموزشي
نبودن زمان كافي براي بررسي موضوع
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
قبل از آخرین اجرا یک اجرای دیگر باحضور همکاران محترم داشتیم.
درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع
درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع
بخشی از متن فایل word درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی باموضوع جمع :
توضیحات:
تحقیق درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی با موضوع جمع، در قالب فایل Word و در حجم 24 صفحه.
در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است.
بخشی از متن:
پس از انجام مراحل مختلف تدریس و استفاده از روش پرسش و پاسخ و بارش مغزی و مشاهده ی آن توسط ناظران همکار ، و بیان نقاط ضعف مجری توسط اعضا ، و بررسی مطالب گقته شده .
معلوم گردید که دانش آموزان با استفاده ی از این روش و البته انس و الفت بین معلم و دانش آموز و ایجاد ارتباط قوی عاطفی ، پس از پرسش های مختلف هدف دار و بیان نظرات توسط دانش آموز و هدایت نظرات به سمت اهداف از پیش تعیین شده.
معلم گاها توجه دانش آموز را به خود جلب می نماید و اهمیت درس را – که تا وقتی هست حتی متوجه وجود آن نمی شویم .
درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی درس تفریق
درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی درس تفریق
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی درس تفریق
دانلود درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی درس تفریق
فرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات23
اهداف کلی :
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
هدف درس پژوهی : ایجاد تفکر در دانش آموزان
پرورش قوه تخیل در دانش آموزان
تثبیت یادگیری با کمک تقویت تفکر
حیطه عاطفی : بالا بردن قوه تفکر در دانش آموزان
ایجاد علاقه در دانش آموزان برای شرکت در کار گروهی
ایجاد نگرش مثبت در فراگیران و تاکید بر خواندن و یادگیری
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد.
درس پژوهی بخوانیم و بنویسیم پایه دوم درس خدای مهربان
درس پژوهی بخوانیم و بنویسیم پایه دوم درس خدای مهربان
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی بخوانیم و بنویسیم پایه دوم درس خدای مهربان
فصل اول
مقدمه
تعیین مساله و انتخاب موضوع
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص
جدید و علمی بودن مسئله
فصل دوم
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی
گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
توجه به تفاوت های فردی
معنادار کردن یادگیری
توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب بخوانیم و بنویسیم درس خدای مهربان
همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
روش های نوین تدریس درباره کتاب بخوانیم و بنویسیم درس خدای مهربان
تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب بخوانیم و بنویسیم درس خدای مهربان
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها برای ما اهمیت دارند؟
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها برای ما اهمیت دارند؟
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایلدرس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها
نام فایل:درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها برای ما اهمیت دارند؟
مقدمه :درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی چرا رودها
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد.
که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.
گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید.
طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست.
یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است.
درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.
ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس.
تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است .اما ند هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر میخواهيد آموزش را بهبود بخشيد، اثر بخشترين جا برای چنين کاری، کلاس درس است.
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی دریاها
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی دریاها
درس پژوهیتعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی دریاها و دریاچه های ایران کدامند
چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید.
تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد.
در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند.
و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد.
جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهي برگردان واژه ژاپني jugyokenkyu بمعني مطالعه يا پژوهش تشکيل شده است.
kenkyu بمعني درس و jugyo بمعناي مطالعه يا پژوهش است . معادل انگليسي درس پژوهي Lesson study است .
درس پژوهي به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعي پيرامون عمل تدريس است .
بعنوان يك معلم حرفه اي بيا و در روش تدريس خود تامل کن! حتما روش بهتري براي تدريس وجود دارد .
. اما اين بار نه به تنهايي، بلكه با يک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهيد.
با هم با نقد شرايط موجود و در جهت نيل به وضع موجود طرح مساله نماييد.
در جهت شناخت بهترين روش ممکن پژوهش کنيد ، نتايج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبيعي بيازماييد.